
منشور وظایف انتظامات، حفاظت فیزیکی دانشگاه علوم پزشکی البرز
- حفاظت فیزیکی راس ساعت ۷۳۰ صبح شیفت کاری را تحویل گرفته و راس ساعت مقرر ( ۸:۰۰ صبح فردا برای نیروهای شیفتی و ساعت ۱۶:۰۰ همان روز نیروهای روز کار با هماهنگی مسئول مربوطه شیفت را تحویل نماید.
- لحظه ورود و خروج خود را به محل مأموریت را در دستگاه تایمکس یا دفتر حضور و غیاب ثبت نموده و گزارش کار کرد خود به صورت دقیق بر اساس آیین نامه گزارش نویسی به اطلاع مسئول خود برساند.
- در نگهداری البسه سازمانی خود نهایت دقت را داشته و در محل کار خود با ظاهری آراسته و با لباس مصوب سازمانی طبق ابلاغیه دفتر مرکزی حراست دانشگاه حضور داشته باشد ( حضور بدون لباس فرم مصوب غیبت محسوب می شود.
- در امور محوله و در محل مأموریت نهایت هماهنگی و دقت را طبق ابلاغیه های صادره و همچنین همکاری لازم را با مسئول انتظامات دانشگاه مرکز یا سر شیفت محل مأموریت خود داشته باشد.
- در زمان شیفت هشیاری کامل داشته باشد و از خوابیدن بپرهیزد در صورت مشاهده برخورد قانونی صورت میگیرد.
- ضمن پیگیری حفظ شعائر و ظواهر اسلامی در محیط های اداری از سوی خواهران و برادران با هماهنگی سر شیفت انتظامات هر گونه رفتار خارج از شئون و مقرارت دانشجویان کارکنان و ... را در اسرع وقت به مسئول حراست اطلاع دهد
- از تردد افراد خارج از واحد حراست به اتاق ها و واحدهای حفاظت فیزیکی ( اتاقکهای نگهبانی و اتاق استراحت ) جلوگیری نموده و در صورت مشاهده با انتظامات شیفت برخورد قانونی انجام میگردد
- هیچ گونه امانتی را از افراد در محیط قبول ننموده و هیچ گونه تعهدی نسبت به گرفتن وسایل شخصی افراد نداشته باشد
- تمامی موارد ضروری را در هر لحظه زمانی به مسئولین مافوق از طریق وسایل ارتباط تلفن و... اطلاع داده و در اسرع وقت گزارش کتبی را ارسال نماید
- وی به محض اطلاع از هر گونه مفقودی یا سرقت مراتب را سریعا به مسئول خود اطلاع داده و گزارش آن را ارسال نماید
- ورود و خروج افراد تا شناخته را ضمن تکریم ایشان ثبت نموده و مجوز تردد افراد میهمان یا ارباب رجوع را با هماهنگی مسئولین به صورت کتبی صادر نموده و در قبال این افراد کارت شناسایی معتبر دریافت نماید
- از ورود خبرنگاران و عکاسان به داخل دانشگاه و مراکز تابعه آن بدون هماهنگی روابط عمومی و دفتر حراست محیط ممانعت نموده و در صورت مشاهده مراتب را به حفاظت فیزیکی و دفتر حراست اطلاع دهد
- از تردد کلیه افراد (اعم از هیئت علمی کارکنان و دانشجویان و در ساعت غیر اداری و ایام تعطیل بدون نامه کتبی و هماهنگی با حراست ممانعت نموده و در صورت رویت مجوز ضمن همکاری ورود و خروج ایشان را نیز ثبت نماید
- از ورود کلیه پرسنل نظامی و انتظامی در محیط دانشگاه و مراکز به هر دلیل حکم قضایی تحقیقات دستگیری و.... بدون هماهنگی دفتر حراست ممانعت نماید.
- کارت شناسایی دانشجویان پرسنل که برای حفاظت فیزیکی شناخته نیستند و... را ضمن تکریم ایشان رویت نموده و تردد تمامی افراد فاقد کارت تایمکس حتی مدیران را مکتوب نماید
- تردد و اسکان دانشجویان در خوابگاه و ستاد دانشگاه را ضمن تکریم ایشان با رویت کارت دانشجویی معتبر کنترل نماید
- حضور دانشجوی میزبان در مدت اقامت دانشجوی مهمان درخوابگاه را کنترل نماید
- با عنایت به این که تردد وسایل نقلیه به اماکن ستادی و تابع با هماهنگی حراست میباشد مشخصات کامل وسایل نقلیه مجاز به تردد را ثبت نموده و از استقرار کلیه خودروهای مسافر بر شخصی (تاکسی آژانس و...) به داخل محوطه جلوگیری نماید.
- در محیط های اداری پس از اتمام ساعت کاری کلیه درب واحدها را کنترل نموده و در صورت باز بودن پس از پلمپ واحد موضوع را در گزارش روزانه درج نماید بدیهی است فک پلمپ تنها با حضور مسئول واحد مربوطه و نماینده حفاظت فیزیکی حراست و صورت جلسه مکتوب انجام می گیرد
- کلیه ورودی های غیر ضروری ساختمان اعم از پشت بام و... تحت نظارت سرشیفت پلمپ نموده و هر گونه تردد را فقط با هماهنگی حفاظت فیزیکی هماهنگ نماید و در غیر این صورت با فرد خاطی در این زمینه برخورد قانونی صورت می گیرد.
- هر گونه تغییرات احتمالی در خصوص مانیتورینگ مجموعه را سریعا به مسئول مربوطه در حراست اطلاع دهد و در صورت کوتاهی در اطلاع رسانی عواقب بر عهده وی می باشد.
- از ورود و خروج اموال دانشگاه خوابگاه و مراکز تابعه بدون مجوز کسی معتبر ( مسئول واحد مربوطه اداره اموال دفتر مرکزی حراست) جلوگیری به عمل در آورد.
- به هیچ عنوان تصاویر دوربین های مدار بسته مراکز در دید عموم و کارکنان نباشد
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر نوع موس:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: