دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز

شبکه بهداشت و درمان ساوجبلاغ

emam
جهش تولید با مشارکت مردم
29 مهر 1404 سایت قدیم English
bg

جناب آقای مهندس علیرضا شعاعی

رییس اداره امور عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ساوجبلاغ

شرح وظایف رئیس اداره امور اداری

تعیین خط مشی و ایجاد هماهنگی و نظارت بر واحدهای تحت سرپرستی اداره امور عمومی امور مالی و حسابداری . حقوقی و قراردادها، رفاهی، بودجه، سمعی و بصری کارگزینی ، انتظامات، نقلیه، متصدی امور دفتری و بایگانی . دبیرخانه ، کارپردازی درآمد. امین اموال، انباردار، خدمات ، فنی و تاسیسات ، منابع انسانی)

بررسی بازنگری ابلاغ و اجرای آیین نامه ها دستور العمل ها بخشنامه ها فرم ها و استانداردها اداری و پشتیبانی

بازنگری و تایید جنبه های اداری پرسنلی ، پشتیبانی ، توسعه و گسترش خدمات مرکز بهداشت شهرستان

نظارت ، پایش و مشارکت در طرح توزیع منابع انسانی و تایید و تامین منابع پشتیبانی

تلاش در جهت تقویت انگیزه، خلاقیت کارکنان، پویا سازی و ارتقاء سیستم

مطالعه و بررسی پرونده های پرسنلی در زمینه های مورد نظر

رسیدگی به شکایات، پیشنهادات و تقاضاهای واصله

شرکت در جلسات اداری شهرستان کمیسیونها و سمینارها با هماهنگی و بنا به نظر مدیریت شبکه

انجام امور اداره در غیاب مدیریت شبکه و رئیس مرکز

انجام امورات استخدامی کارکنان و نظارت کلی بر اقدامات پرسنلی از قبیل استخدام آزمایش، انتصاب، ترفیع اضافه حقوق ارزشیابی کار مستمر کارکنان مرخصی ها و غیره برابر آئین نامه های مربوطه

تنظیم ساعت کار کارکنان با نظر مدیریت مربوطه

نگهداری اسناد مالکیت و اساسنامه و اوراق مهم شبکه ، مرکز و بیمارستان

مطالعه و بررسی گزارشات تهیه شده توسط کارکنان تحت سرپرستی

بررسی روشهای کار و تسهیل نمودن مراحل انجام کارها از طریق حذف مراحل زائد و کنترل فرمها و تهیه فرمهای جدید

نظارت بر تهیه و تنظیم بودجه و استاد خرید

نظارت در نگهداری و توزیع کالا و ملزومات خریداری شده و کنترل موجودی انبار

مراقبت در انجام سریع ثبت و توزیع و تحریر نامه های وارده و صادره

کنترل حضور غیاب کارکنان و نظارت بر محاسبه و استخراج اضافه کار ، تاخیر، تعجیل، ماموریت و مانده مرخصی ها

انجام امور پرسنلی کارکنان و صدور ابلاغ مرخصی مأموریت معذوریت و ترفیع

مراقبت در حسن اجرای تعمیرات ساختمانهای واحد مربوطه نظارت ، تامین آب ، برق ، تلفن ، بردوت ، گرما و انتظامات

سازماندهی ، تعیین شرح وظایف ، تقسیم کار تعیین حدود اختیارات و تفویض اختیار

برنامه ریزی و ارائه طرحهای مربوط به کنترل و کاهش هزینه های غیر ضروری

همکاری و هماهنگی درون و برون بخشی و جلب مشارکت مردمی زیر نظر مدیریت شبکه

انجام سایر وظایف مربوط به شغل که بر حسب پست مورد تصدی از سوی مقام مافوق ارجاع می شود

لیست اخبار صفحه :1

    تغییر اندازه فونت:

    تغییر فاصله بین کلمات:

    تغییر فاصله بین خطوط:

    تغییر نوع موس:

    تغییر نوع موس:

    تغییر رنگ ها:

    رنگ اصلی:

    رنگ دوم:

    رنگ سوم: